10.9.09

350 anys del Tractat dels Pirineus




Aquest any la manifestació del 7 de novembre té per principal protagonista el trist Tractat dels Pirineus

A continuació posem el programa d'actes de la diada.


Sem catalans!!!

Dissabte 7 de novembre

Perpinyà

Plaça de la República 10h Trobada d'entitats, estands animacions

13h dinar popular

Plaça de Catalunya

14h animacions diverses amb gimcana, jocs reutilitzables,
16h sortida de la manifestació "Commemorem 350 anys"

18h parlaments al Castellet

20h Marxa de torxes (del Castellet a la casa Musical)

21h concerts (Casa Musical)

1 comentari:

  1. Hola, l'11 de setembre vaig conéixer unes persones del país de Gal.les i vam quedar que m'escribirien per fer classes de gal.lés a casa del professor els diumenges (jo ja parlo una mica de gal.lés), però encara no he rebut cap email. Em van donar aquesta adresa electrònica, però no se si estic escribint a la persona correcta. Em podries ajudar? Gràcies, diolch. Adriano

    ResponElimina